اسلایدرتازه‌ها

شرکت AVTOVAZ برنامه جدیدی برای مالکان خودرو راه‌اندازی کرد

برنامه جدید شرکت AVTOVAZ

برند روسی لادا، از راه‌اندازی سرویس جدید LADA Care برای مالکان خودروهای خود خبر داد. به گزارش وب‌سایت رسمی AVTOVAZ، این برنامه شامل مجموعه‌ای از خدمات پشتیبانی از جمله، حمل خودرو به نزدیک‌ترین نمایندگی رسمی لادا، ارائه خودروی جایگزین، خدمات مدیر شخصی بیمه، و ارزیابی مستقل هزینه‌های تعمیر، در صورت بروز تصادف است.

بخوانید: تولید بیش از 500 هزار خودرو توسط AVTOVAZ در سال 2024

این برنامه همچنین بیمه‌ای مشابه CASCO را ارائه می‌دهد که در صورت تصادف با اشخاص ثالثی که تحت بیمه MTPL قرار ندارند، خسارات را جبران می‌کند. علاوه بر این، LADA Care خدماتی مانند پنچرگیری سیار، باز کردن درب قفل‌شده خودرو، نگهداری فصلی تایرها و موارد دیگر را شامل می‌شود. خریداران خودروهای جدید لادا می‌توانند در این برنامه شرکت کنند و پشتیبانی آن به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

منبع:

autostat

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا