
برنامه جدید شرکت AVTOVAZ
برند روسی لادا، از راهاندازی سرویس جدید LADA Care برای مالکان خودروهای خود خبر داد. به گزارش وبسایت رسمی AVTOVAZ، این برنامه شامل مجموعهای از خدمات پشتیبانی از جمله، حمل خودرو به نزدیکترین نمایندگی رسمی لادا، ارائه خودروی جایگزین، خدمات مدیر شخصی بیمه، و ارزیابی مستقل هزینههای تعمیر، در صورت بروز تصادف است.
بخوانید: تولید بیش از 500 هزار خودرو توسط AVTOVAZ در سال 2024
این برنامه همچنین بیمهای مشابه CASCO را ارائه میدهد که در صورت تصادف با اشخاص ثالثی که تحت بیمه MTPL قرار ندارند، خسارات را جبران میکند. علاوه بر این، LADA Care خدماتی مانند پنچرگیری سیار، باز کردن درب قفلشده خودرو، نگهداری فصلی تایرها و موارد دیگر را شامل میشود. خریداران خودروهای جدید لادا میتوانند در این برنامه شرکت کنند و پشتیبانی آن بهصورت شبانهروزی ارائه میشود.
منبع: